اعضا > مرکز آموزش > سامانه پیامک دریافت محور > معرفی بخش ابزار ویژه


معرفی بخش ابزار ویژه



بخش ابزار ویژه :

در این بخش می توان از ابزار مشخص شده در تصویر استفاده کرد


ابزار ویژه.PNG


نظرسنجی :

از طریق نظرسنجی می توان نظرات گیرنده ها را در مورد مسائله ای خاص جویا شد .

طبق تصویر می توان گیرنده ها را انتخاب و سوال مورد نظر را درج کنیم

علاوه بر آن تاریخ و زمان شروع و پایان نظرسنجی را مشخص می کنیم

نظرسنجی.PNG

در نظر سنجی می توان به تعداد نامحدودی گزینه قرار داد

مطابق با شکل می توانیم گزینه های مورد نظر را درج کنیم

نظرسنجی 1.PNG

گزینه ها :

از طریق وارد شدن به قسمت گزینه ها می توانیم گزینه ی مورد نظررا ثبت کنیم

نظرسنجی 2.png

قابل ذکر است در کادر می توان متنی را درج کرد تا پس از ارسال پاسخ از طرف مخاطب متن مورد نظر به مخاطب به طور دلخواه ارسال شود

نظرسنجی22.PNG

پاسخ ها :

در قسمت پاسخ ها می توانیم جواب های ارسال شده را مشاهده کنیم

نظرسنجی 3.png

نمودار :

در قسمت نمودارمی توانیم نمودار پاسخ های ارائه شده را مشاهده کنیم و گزینه ی برتر را ببینیمنظرسنجی 4.png

جدول.PNG

قرعه کشی :

در این بخش می توان بین شرکت کنندگان مسابقه برگذار کرد و به تعداد مشخصی از شرکت کنندگان به قید قرعه هدیه داد

نظرسنجی5.png



مسابقه :

در این قسمت می توان بین مخاطبان مسابقه برگذار کرد و در نهایت به برندگان به

 قید قرعه هدیه داد امتیازی که بخش مسابقه دارد به دلیل ایجاد انگیزه در مخاطبان موجب افزایش آشنایی و شناخت افراد می شود.

قرعه کشی.PNG

پس از ثبت پرسش همانند نظرسنجی وارد بخش های مختلفی می شویم

مسابقهه.PNG


گزینه ها :

در قسمت گزینه های فرعی و گزینه ی اصلی را قرار می دهیم .

در اینجا می توانیم گزینه ی انتخاب به عنوان پاسخ صحیح را انتخاب کنیم  تا در صورت پاسخ مخاطبان به صورت خودکار اسمشان در گروه قرعه کشی قرار می گیرد

گزینه ها.PNG

پاسخ ها :

در این قسمت می توانیم پاسخ های ارائه شده را مشاهده کنیم کنیم و تعداد افرادی را که به این پرسش پاسخ صحیح داده اند را ببینیم

نمودار :

در قسمت نمودار نیز می توان پاسخ های افراد را به صورت نموداری مشاهده کرد

قرعه کشی :

در این قسمت ما با مشخص کردن تعداد افراد برنده و ثبت می توانیم به طور خودکار برنده ها را مشخص کنیم

غغغ.PNGففففف.PNG


وب سرویس و http :

از طریق وب سرویس اتصال سایر نرم افزارها و وب سایت ها به سامانه پیامک از طریق WebService و درخواست های http امکانپذیر است

با وارد شدن به این بخش می توانیم مستندات فنی مورد نیاز را دانلود کنیم

 

ddd.PNG


 

پاسخگوی هوشمند :

پاسخگوي هوشمند يكي ديگر از ابزارهاي اختصاصي راحیل اس ام اس است.

اين ابزار ميتواند بر اساس كلمات و كد ها ي تعريف شده از سوي كاربر، پاسخ متناسب را ارسال كند و نقطه قوت آن در امكا نوارد كردن مقادير انبوه اطلاعات از طريق فايل اكسل و گزارشگيري وسيع است. يكي از كاربردهاي اين ابزار امكان ثبت گارانتي يا ارائه سريال فعالسازي يكبارمصرف براي نرمافزارها و لوح هاي فشرده است.

همچنين پاسخگوي هوشمند ميتواند به عنوان ابزاري براي اعلام قيمت لحظه اي محصولات يا اقلامي به كار رود كه نياز به بروزرساني مداوم و سريع عناوين متعدد دارند.

در این قسمت پس از تعیین گیرنده و فرستنده می توانیم با مشخص کردن عنوان دسترسی به پاسخگوی هوشمند را آسان تر کنیم علاوه بر آن می توانیم تاریخ شروع و پایان پاسخگویی را نیز تعیین کنیم .

 


مدیریت زیر کاربران :

این قسمت به نمایندگان این امکان را می دهد که به زیر کاربران خود اعتبار و شماره تخصیص دهند

زیر کاربران هر یک به طور مستقل و تحت نظارت نمایندگان فعالیت خود را انجام می دهند

به علاوه نماینده یا مدیر می توانند ابزار و امکانات خاصی را متناسب با تشخیص خود اختصاص دهند

نحوه ی ساخت زیر کاربر

در قسمت کادر بالا به شما تعداد افراد زیر کاربری را که می توانید ثبت کنید اعلام میکند


پس از تکمیل اطلاعات کاربر مطابق با کادر زیر می توانیم امکانات تعریف شده را به زیر کاربر اختصاص دهیم


در قسمت وضعیت می توانیم زیر کاربر را به حالت تعلیق و غیر فعال درآوریم


در قسمت شماره می توانیم شماره مورد نظر را به فرد اختصاص دهیم

در قسمت دسترسی امکانات و ابزاری را که زیر کاربر

می تواند در اختیار داشته باشد را تعیین میکنیم

در قسمت اعتبار اعتبار کاربر را افزایش یا کاهش می دهیم

و در نهایت در قسمت جزییات می توانیم اطلاعات کاربر را تغییر دهیم

پیامک از موبایل :

 در این قسمت ما این امکان را داریم که در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و کامپیوتر از طریق موبایل می توان در هر زمانی با ارسال یک پیامک فرمان لازم را به سامانه ارسال کرد تاپس از ارسال آن سامانه به طور خودکار پیام خاصی را به مخاطبین دفترچه یا گروه مورد نظر ارسال کند

ما در این قسمت باید مطابق با تصویر

1. پیامک از موبایل را فعال کنیم

2. فرستنده و گیرنده را مشخص کنیم

 3. شماره موبایل هایی که مجاز به استفاده از این سرویس هستند را وارد نماییم
نحوه ی درج متن

برای استفاده از این سرویس کافیست از شماره موبایل های مجاز یک پیامک با فرمت زیر به شماره گیرنده ارسال نماییم
متن پیامک,کد گروه,Sms
کلمه Sms یک کلمه ثابت بوده و به عنوان کلیدواژه سرویس استفاده می گردد
کد گروه را می توانیم از بخش دفترچه تلفن بخش گروه ها مشاهده نماییم

 

 


به عنوان مثال :
sms
5
سلام
که متن "سلام" را برای تمامی اعضای گروه با کد 5 ارسال می نماید


تحلیل گر پیامک :

تحليلگر پيامك يكي از ابزارهاي حرفه اي راحیل اس ام اس است كه قابليت آناليز محتوا يپيامك هاي دريافتي را داراست. اين قابليت به كاربر اجازه مي دهد پيام ها ي حاوي كلمات يا محتواي خاصي را از ساير پيامهاي دريافتي يا تلفن،URL ،تفكيك نمايد و پيام هاي تفكيك شده را به طور خودكار به مقصد مورد نظر كاربر، اعم از پوشه، ايميل همراه منتقل كند و يا پاسخ مشخصي را براي فرستنده ارسال كند.در واقع تحلیلگر پیامک پیام ها را ب طور خودکار براساس محتوایشان در پوشه های مشخص قرار می دهد .

 

علاوه بر آن در تحلیلگر پیامک این قابلیت را دارد که پس از دریافت پیام به صورت خودکار پیام خاصی را به مخاطب ارسال کند

در اینجا پس از انتخاب درج جدید و مشخص کردن فرستنده و گیرنده می توانیم عنوان و تاریخ شروع و پایان تحلیلگر را نیز مشخص کنیم

 


در قسمت بعد ما می توانیم شرط های لازم را قرار دهیم

مطابق با شکل می توانیم مشخص کنیم که در پیام حتما این کلمه را شامل شود یا با آن آغاز شود

علاوه بر آن می توان مشخص کرد که شماره ارسال کننده حتما با عدد خاصی شروع شود یا آن عدد را شامل شود .

در تحلیلگر پیامک می توانیم مشخص کنیم که پیام در دریافتی ها یا حذفی ها قرار بگیرد یا نه

در کادر تنظیم پاسخ متن مشخصی را قرار می هیم که پس از دریافت پیام به طور خودکار به مخاطب ارسال شود



امکان ویژه ای که تحلیلگر راحیل اس ام اسبرای مخاطبین خود قرار داده است این است که می توان تحلیلگر را به نحوی ساماندهی کرد که پیام دریافت شده به طور خودکار به موبایل ، سایت و یا ایمیل ارسال شود نحوه ی کار این قسمت نیز همانند بخش انتقالات می باشد

در نهایت اینکه ما می توانیم گروه خاصی را مشخص کنیم تا پیام به طور خودکار در آن قسمت قرار گیرد .



آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه
معرفی بخش ارسال (مشاهدات: 364)
معرفی بخش پیام ها (مشاهدات: 348)

Powered by WHMCompleteSolution